هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا

در این مقاله به بررسی هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا و اقسام مختلف آن خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

یافتن شغلی مناسب در کشور کانادا از طریق جاب آفر یکی از بهترین روش های درآمدزایی می باشد. در این میان ممکن است هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا برای برخی از افراد کمی نگران کننده باشد.

همچنین مساله ی پیدا کردن جاب آفر مناسب از یک کارفرمای کانادایی معتبر نیز ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. در حال حاضر یکی از بهترین روش های موجود برای اخذ ویزای کاری کشور کانادا، دریافت پیشنهاد کاری و یا همان جاب آفر از سوی یک کارفرمای رسمی در کشور کانادا می باشد.

سوالات بسیاری در مورد جاب آفر و چیستی و چرایی آن وجود دارد. که در این مقاله قصد داریم تا در حد توان با کلیات جاب آفر و چگونگی به دست آوردن آن آشنا شویم.

فهرست عناوین

  1. منظور از جاب آفر چیست؟
  2. هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا
  3. اقسام مختلف جاب آفر کانادایی:
  • اشتغال به عنوان کارگر
  • اشتغال به عنوان کارشناس فنی و مهارتی
  • اشتغال در شهرهای کم جمعیت کانادا

منظور از جاب آفر چیست؟

منظور از جاب آفر چیست؟
منظور از جاب آفر چیست؟

مهاجرت به کشورهای خارجی برای بسیاری از افراد به عنوان نردبان ترقی قلمداد می شود. کشور کانادا از جمله کشورهای مهاجر پذیر در سطح جهان می باشد که هر ساله افراد بسیاری برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند.

بیشتر افرادی که قصد مهاجرت کاری و کسب درآمد در این کشور را دارند از کشورهای در حال توسعه ی جهان برای اخذ ویزای کاری رسمی در کشور کانادا اقدام می کنند تا شرایط خود را بهبود بخشند.

از آن جایی که میزان پذیرش مهاجران خارجی در کشور کانادا بسیار بالا می باشد. نحوه ی پذیرش مهاجران در این کشور با ارزیابی های خاصی همراه است.

به همین سبب است که افرادی که قصد دارند تا ویزای کاری کشور کانادا به دست آورند باید بر طبق متدهای تعیین شده ی دولت کانادا بوده باشند و شرایط تعیین شده در این قانون کشور باید شامل حال چنین افرادی شود.

از این رو صرفا افرادی می توانند ویزای کاری کشور کانادا را داشته باشند که از سوی یک شرکت یا کارفرمای رسمی در کشور کانادا برای انجام شغلی خاص دعوت شده باشند.

اخذ جاب آفر بدین معنی است که یک فرد خارجی برای ورود به کشور کانادا پیشنهاد کاری خاصی را از یک کارفرمای کانادایی دریافت کند. جاب آفری که از سمت کارفرما اعطا می شود، نامه ای است که در آن کلیاتی از نحوه ی شاغل شدن متقاضی در شرکت و وظائف او ذکر می شود.

این نامه را می توان به عنوان درخواستی از کشور کانادا دانست که فردی را به داخل کشور دعوت می کند. به همین علت است که افراد دارنده ی جاب آفر از کارفرمای کانادایی می توانند برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام کنند.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله بهترین شهر آلمان برای کار و جاب آفر استرالیا را مطالعه کنید.

هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا

"<yoastmark

هزینه ی اخذ جاب افر از کانادا یکی از مهم ترین سوالاتی است که ممکن است برای هر متقاضی مهاجرت به کانادا پیش بیاید.

در وهله ی اول باید این نکته ذکر شود که فرد متقاضی کار در کشور کانادا باید شرایط عمومی و حداقل های مورد نیاز برای کار کردن در کشور کانادا را داشته باشد و پس از آن برای دریافت جاب آفر کانادایی اقدام کند.

شرایط عمومی شامل مواردی همچون تسلط کافی به زبان، تمکن مالی، احراز هویت و…. می باشد. در صورتی که فردی حائز شرایط دریافت جاب آفر از سمت کارفرمای کانادایی باشد، می تواند مراحل اخذ جاب آفر را طی کند.

در مورد هزینه های اخذ جاب افر باید گفته شود که نمی توان قیمتی واحد برای روند اخذ جاب آفر کانادایی تعیین کرد. علت این امر پیچیدگی و تنوع خاصی است که در پروسه ی اعطای جاب آفر از سوی کشور کانادا وجود دارد.

در حال حاضر شرکت های مختلف مهاجرت و وکلای خبره در زمینه ی اخذ جاب آفر کانادایی برای افرادی که حائز شرایط باشند، مشغول به فعالیت هستند. اولین قدم برای اخذ جاب آفر در چنین حالتی، مشاوره با یک وکیل کانادایی می باشد.

باید توجه داشت که مشاوره با یک وکیل کانادایی روند اخذ ویزای کاری کانادا را تا حد زیادی تسهیل خواهد کرد چرا که چنین وکلایی می تواند به صورت مستقیم برای اخذ جاب افر شما اقدام کنند.

پس از این مرحله باید هزینه های مرتبط با انجام امور مهاجرتی در نظر گرفته شود. انجام امور مهاجرتی یکی از ملزمات اصلی صدور ویزا می باشد و به همین دلیل، پرداخت هزینه های مربوط به این امور الزامی می باشد.

هزینه های انجام امور مهاجرتی شامل مواردی همچون ترجمه ی مدارک، ارائه ی درخواست، هزینه های مربوط به حمل و نقل به کانادا، هزینه های اقامتی در حدود سه الی چهار ماه و….. می باشد.

یکی دیگر از مواردی که هزینه ی اخذ جاب افر از کانادا را بالا می برد، مبلغ تمکن مالی می باشد.

افرادی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را داشته باشند باید مبلغی بیش از ده هزار دلار و حتی بیشتر از آن را به عنوان مدرکی دال بر تمکن مالی خود در حساب داشته باشند. این مبلغ تا زمان برگشت از کشور کانادا به صورت بلوکه شده در حساب فرد نزد سفارت کانادا باقی خواهد ماند.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین شهر کانادا برای کار را مطالعه نمایید.

اقسام مختلف جاب آفر کانادایی

 

تا این جا با ماهیت ویزای جاب آفر و چگونگی به دست آوردن آن آشنا شدیم. اما باید این نکته نیز ذکر شود که ویزای جاب آفر کانادا اقسام مختلفی دارد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد.

در واقع به بیان دقیق تر باید گفت که پیشنهادهای کاری کشور کانادا که برای افراد خارجی ارائه می شود را می توان به سه دسته ی مختلف تقسیم کرد.

این سه دسته روندی مشابه برای اخذ ویزای کاری دارند و تفاوت آن ها صرفا در پیشنهاد شغلی ارائه شده و محل اشتغال فرد متقاضی می باشد.

انتخاب هر یک از این اقسام سه گانه تاثیر خاصی بر هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا نخواهد داشت. اما گاهی اوقات ممکن است شاهد بالا بودن هزینه های مربوط به اخذ جاب آفرهای مطمئن و پر سود باشیم.

آشنایی با اقسام جاب آفرهای ارائه شده از سوی کارفرمایان کانادایی اهمیت زیادی دارد. علت این امر این است که در صورت آشنایی با این پیشنهادات روش بهتری برای اخذ جاب آفر از کانادا را می توان انتخاب کرد.

همان طور که گفته شد این پیشنهادات با توجه به توانایی های فرد می باشد و این امر به معنی این است که اگر فردی با اقسام مختلف این جاب آفرها آشنا باشد. می تواند با توجه به توانایی های خود برای دریافت جاب آفر از کارفرمایان کانادایی اقدام کند. در ادامه با اقسام مختلف جاب آفرهای کانادایی آشنا می شویم.

پیشنهاد می کنیم مقاله جاب آفر کانادا را مطالعه نمایید.

اشتغال به عنوان کارگر

اشتغال به عنوان کارگر
اشتغال به عنوان کارگر

این دسته از جاب آفرها را می توان ساده ترین نوع از انواع جاب آفرهای کانادایی دانست. ممکن است برخی از افراد چنین توهم کنند که کار کردن به عنوان یک کارگر ساده در کشور کانادا ارزش مهاجرت به این کشور را ندارد در حالی که چنین تفکری بسیار سطحی می باشد.

وقتی که به درآمد یک کارگر ساده ی کانادایی توجه می کنیم. متوجه این نکته می شویم که هزینه ای که یک کارگر کانادایی به صورت ماهانه دریافت می کند، شامل حقوق بیش از بیست کارگر بومی می باشد.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که هزینه های اقامت در کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورها نسبتا بالا می باشد. اما در صورتی که فردی برای گذران زندگی در کشور کانادا تا حدودی صرفه جویی کند. می تواند در مدتی کوتاه پس انداز مناسبی را برای خود جمع آوری کند.

شغل های متنوعی برای کارگران ساده در کشور کانادا وجود دارد و شاید بتوان گفت که بیشترین تنوع شغلی در کانادا مربوط به قشر کارگران می باشد. مناسب ترین شغل هایی که می توان به عنوان یک کارگر در آن فعالیت کرد.

عبارتند از مزرعه داری، فروشندگی، انبار داری، کارگری در انبار، کارگری ساختمانی، بسته بندی در شرکت های صنعتی و کار در هتل.

مشغول شدن در کانادا به عنوان یک کارگر ساده ی خارجی محدودیت خاصی ندارد و حقوق و مزایای چنین کارگرانی برابر با افراد مقیم در کشور کانادا می باشد.

اشتغال به عنوان کارشناس فنی و مهارتی

 این طیف از جاب آفرهای کانادایی را می توان تا حدودی بالاتر از جاب آفرهای دسته ی قبلی دانست.

در کشور کانادا برخی از مهارت های عمومی هستند که شهرهای مختلف کاناد به چنین مهارت هایی نیاز دارند. این دسته از مهارت ها جزو مهارت های تخصصی افراد محسوب نمی شود. در سطح آشنایی با امور فنی معمول در جوامع می باشد.

افرادی که به عنوان یک کارشناس فنی و مهارتی مشغول به کار می شوند، می توانند در مدت زمانی کوتاه هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا را به دست آورده و مابقی مبلغ اکتسابی از کار کردن خود را به عنوان پس انداز ذخیره کنند.

این دسته از جاب آفرها می تواند موجب اخذ اقامت دائم برای فرد کارشناس شود و این در حالتی خواهد بود که کارشناس فنی و مهارتی بتواند استعداهای خود را به خوبی نمایان سازد.

افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک کارشناس فنی برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام کنند. باید مدرک و یا مدارکی مبنی بر تخصص خود به سفارت کانادا ارائه دهند.

کارشناسان فنی معمولا در مواردی چون تاسیسات و جوشکاری، رانندگی پایه یک، تکنسین، مکانیک، برق کار، خدمات شبکه و علوم کامپیوتری، اپراتور جرثقیل و…. به کار گرفته می شوند.

اشتغال در شهرهای کم جمعیت کانادا

شغل هایی که در شهرهای کم جمعیت کانادا متقاضیان زیادی دارد. شامل شغل های عمومی مربوط به جامعه می باشد که در آن احساس نیاز خاصی به چشم می آید. شهرهای کم جمعیت در کشور کانادا به دلیل نبود نیروی کار کافی، نیاز به نیروی کار عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف دارد.

به همین سبب معمولا افرادی که نتوانند شغلی مطابق با شرایط خود در شهرهای پر جمعیت کانادا پیدا کنند رو به سوی شهرهای کوچک و کم جمعیت کانادا می آورند.

یکی از اصلی ترین عواملی که موجب می شود تا برخی از افراد، کار کردن در شهرهای پر جمعیت کانادا را بر شهرهای کم جمعیت ترجیح دهند. امکانات و شرایط رفاهی مناسب شهرهای بزرگ و پر جمعیت کانادا می باشد.

البته می توان با نگاهی دیگر به این موضوع نیز نگریست. در چنین نگرشی فرد متقاضی کار در کانادا می تواند یکی از شهرهای کم جمعیت کانادا را برای اشتغال خود انتخاب کرده و به مرور زمان نسبت به برنامه ریزی در جهت پیشرفت خود اقدام کند.

 یکی دیگر از مزایای اشتغال در شهرهای کم جمعیت، پایین بودن هزینه های معیشتی و اقامتی می باشد. افرادی که برای کار در شهرهای کم جمعیت کانادایی اقدام می کنند. می توانند با توجه به شرایط خود در شغل های مختلفی مشغول به کار شوند.

در واقع تنوع شغلی شهرهای کم جمعیت کانادا در مقایسه با شهرهای پر جمعیت این کشور نسبتا بیشتر می باشد.

بدین منظور شما نیز می توانید با انجام امور مهاجرتی مربوطه و پرداخت هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا برای اشتغال در چنین شهرهایی اقدام نمائید.

پیشنهاد می کنیم مقاله جاب آفر عمان را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

اشتغال در کشور کانادا مزایای بسیاری با توجه به شرایط فرد برای وی خواهد داشت. یکی از برترین راه های اخذ اقامت دائمی این کشور، اشتغال تحت نظر یک کارفرمای رسمی کانادایی می باشد.

در این مقاله سعی کردیم تا در مورد اشتغال در کشور کانادا مطالبی را بیان کنیم. باید توجه داشت که یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که ممکن است در طول انجام امور مهاجرتی برای افراد پیش بیاید. هزینه ی اخذ جاب آفر از کانادا می باشد.

به همین منظور توصیه می شود تا برای انجام چنین اموری با شرکت های فعال در این زمینه همکاری کرده و یا در مورد چگونگی پیشبرد امور مرتبط با اخذ ویزای کاری کانادا اطلاعات کافی را به دست آورید.

آگاهی از پروسه ی اخذ ویزای کاری می تواند تاثیر بسیاری در موفقیت شما برای یافتن شغل در کشور کانادا داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله جاب آفر سوئد را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید