جاب آفر انگلستان

در این مقاله قصد داریم به بررسی جاب آفر انگلستان و انواع آن بپردازیم.شرایط دریافت جاب آفر انگلستان، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

جاب آفر انگلستان؛ هر آنچه که باید بدانید

در اینجا جدولی است که یک نمای کلی از یک پیشنهاد شغلی معمولی در بریتانیا ارائه می دهد:

جزء شرح
عنوان شغلی عنوان رسمی موقعیت پیشنهادی
نام شرکت نام شرکت ارائه دهنده کار
محل کار مکان فیزیکی که در آن کار انجام خواهد شد
حقوق مقدار پولی که برای کار پیشنهاد می شود
فواید هر گونه مزایا یا مزایای اضافی ارائه شده در این شغل، مانند بیمه درمانی، زمان تعطیلات، یا برنامه های بازنشستگی
نوع کار این موقعیت تمام وقت، پاره وقت، موقت یا دائمی باشد
مدارک مورد نیاز هر نوع تحصیلات، آموزش، یا تجربه خاصی برای این شغل
مسئولیت ها خلاصه ای از وظایف و مسئولیت های اصلی مرتبط با شغل
مهلت درخواست تاریخی که متقاضیان باید درخواست خود را ارسال کنند
اطلاعات تماس نحوه تماس با شرکت یا مدیر استخدام برای اطلاعات بیشتر یا درخواست برای کار

توجه به این نکته مهم است که همه پیشنهادات شغلی شامل همه این مؤلفه‌ها نمی‌شوند و برخی ممکن است شامل اطلاعات اضافی نیز باشند. علاوه بر این، مشخصات هر جزء ممکن است بسته به شرکت و موقعیت پیشنهادی متفاوت باشد.

جاب آفر انگلستان

جاب آفر انگلستان
جاب آفر انگلستان

یافتن شغل در انگلستان می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص برای جویندگان کار بین المللی که با بازار کار انگلستان آشنا نیستند.

در این مقاله نکات و ترفندهایی را برای شما درباره جاب آفر انگلستان ارائه می دهیم که چگونه شغل رویایی خود را در انگلستان بدست آورید.

  1. تحقیق در مورد بازار کار انگلستان قبل از شروع جستجوی کار، مهم است که در مورد بازار کار انگلستان تحقیق کنید. می توانید این کار را با مراجعه به وب سایت های شغلی مانند Indeed، Reed و Monster انجام دهید. این به شما ایده ای از موقعیت های شغلی موجود در رشته خود، صلاحیت ها و تجربه مورد نیاز و میانگین حقوق برای موقعیت مورد نظرتان می دهد.
  2. رزومه و نامه پوششی خود را تنظیم کنید رزومه و نامه همراه شما اولین برداشت شما از کارفرمایان بالقوه است، بنابراین مهم است که آنها را متمایز کنید. رزومه و نامه پوششی خود را با شرح شغل و شرکتی که برای آن درخواست می کنید تنظیم کنید. مهارت ها و تجربه خود را که با شرایط شغلی مطابقت دارد برجسته کنید و نشان دهید که چرا برای این نقش مناسب هستید.
  3. شبکه شبکه یک عنصر کلیدی برای یافتن شغل در بریتانیا است. برای ملاقات با کارفرمایان بالقوه و ایجاد ارتباط در نمایشگاه‌ها و رویدادهای شغلی در صنعت خود شرکت کنید. همچنین می توانید به سایت های شبکه حرفه ای مانند لینکدین بپیوندید تا شبکه خود را گسترش دهید و مهارت ها و تجربیات خود را به نمایش بگذارید.
  4. با جستجوی شغلی خود انعطاف پذیر باشید برای فرصت های شغلی و مکان های مختلف باز باشید. نقش های موقت یا پاره وقت را به عنوان راهی برای کسب تجربه و ایجاد ارتباط در حوزه کاری خود در نظر بگیرید. در صورت لزوم مایل به نقل مکان به سایر نقاط بریتانیا باشید.
  5. برای مصاحبه آماده شوید قبل از مصاحبه درباره شرکت و موقعیتی که برای آن درخواست می کنید تحقیق کنید. آماده باشید تا به سوالاتی در مورد مهارت ها و تجربیات خود پاسخ دهید و مثال هایی از نحوه استفاده از آنها در نقش های قبلی ارائه دهید. لباس مناسب بپوشید و به موقع برای مصاحبه حاضر شوید.
  6. مثبت بمانید یافتن شغل می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد، اما مهم است که مثبت بمانید و نگرش خود را انجام دهید. در طول فرآیند جستجوی کار برای استراحت و شارژ مجدد وقت بگذارید و به خاطر داشته باشید که طرد شدن بخشی از این فرآیند است.

انواع جاب آفر انگلستان

انواع جاب آفر انگلستان
انواع جاب آفر انگلستان

ویزای Tier 2 (General)

این ویزا برای کارگران ماهری است که از یک کارفرمای بریتانیایی پیشنهاد شغلی دارند که مایل به حمایت مالی از آنها است. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی در یک شغل ماهر خاص داشته باشند، و کارفرمای آنها باید دارای مجوز معتبر حمایت مالی سطح 2 باشد.

ویزای Tier 2 (Intra-Company Transfer)

این ویزا برای کارمندان شرکت های چند ملیتی است که در حال انتقال به شعبه انگلستان شرکت خود هستند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید حداقل 12 ماه برای کارفرمای خود کار کرده باشند و برای پر کردن یک جای خالی خاص به انگلستان بیایند.

ویزای درجه 5 (کارگر موقت)

این ویزا برای افرادی است که برای کار موقت یا شرکت در یک برنامه مبادله مجاز دولتی به انگلستان می آیند، مانند یک کارمند خیریه یا بخش خلاق، کارگر مذهبی یا ورزشکار.

ویزای راه اندازی 

ویزای راه اندازی
ویزای راه اندازی

این ویزا برای افرادی است که می خواهند کسب و کاری در انگلستان راه اندازی کنند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید یک ایده کسب و کار نوآورانه و تاییدیه یک نهاد تایید کننده بریتانیا داشته باشند.

ویزای نوآور

این ویزا برای افراد تجاری باتجربه ای است که می خواهند یک کسب و کار نوآورانه در انگلستان راه اندازی کنند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید حداقل 50000 پوند در صندوق های سرمایه گذاری و تاییدیه یک نهاد تایید کننده بریتانیا داشته باشند.

ویزای استعدادهای جهانی

این ویزا برای افرادی است که به عنوان رهبران یا رهبران بالقوه در زمینه تخصصی خود شناخته می شوند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید توسط یک نهاد تایید کننده بریتانیا تایید شده و نشان دهند که سابقه نوآوری و/یا وعده استثنایی دارند.

شرایط جاب آفر انگلستان

شرایط جاب آفر انگلستان
شرایط جاب آفر انگلستان

مطمئناً من می توانم با اطلاعاتی در مورد شرایط ویزا برای پیشنهادات شغلی در انگلستان به شما کمک کنم.

برای کار در انگلستان، بسته به ملیت و شرایط خود، ممکن است نیاز به ویزا داشته باشید. اگر شهروند منطقه اقتصادی اروپا (EEA) یا سوئیس هستید، می توانید بدون ویزا در بریتانیا کار کنید. با این حال، اگر شهروند غیر منطقه اقتصادی اروپا هستید، برای کار در بریتانیا به ویزا نیاز دارید.

برای دریافت ویزا برای پیشنهاد شغلی در انگلستان، باید شرایط خاصی را داشته باشید، از جمله موارد زیر:

  1. شما باید یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای بریتانیایی داشته باشید که مجوز حمایت مالی از کارگران خارج از منطقه اقتصادی اروپا را دارد. کارفرمای شما باید برای شما یک گواهی حمایت (CoS) صادر کند تا تأیید کند که به شما پیشنهاد کار داده است و شرایط لازم برای این نقش را دارید.
  2. شما باید شرایط زبان انگلیسی را داشته باشید که بسته به نوع ویزا متفاوت است.
  3. شما باید پول کافی برای حمایت از خود در بریتانیا بدون اتکا به بودجه عمومی داشته باشید.
  4. بسته به اینکه از کجا درخواست می کنید، ممکن است نیاز به انجام آزمایش سل (TB) داشته باشید.
  5. شما نباید سابقه کیفری داشته باشید یا تهدیدی برای امنیت ملی باشید.
  6. ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات بیومتریک (اثر انگشت و یک عکس) را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست ارائه دهید.

ویزای مورد نیاز برای درخواست به نوع کاری که در انگلستان انجام خواهید داد بستگی دارد. چندین دسته مختلف ویزا وجود دارد، از جمله ویزای Tier 2 (عمومی) که برای کارگران ماهری است که پیشنهاد شغلی در بریتانیا دارند و ویزای Tier 5 (کارگر موقت) که برای افرادی است که برای انجام این کار به انگلستان می آیند. کار موقتی.

مدارک لازم برای جاب آفر انگلستان

مدارک لازم برای جاب آفر انگلستان
مدارک لازم برای جاب آفر انگلستان

اگر یک پیشنهاد شغلی در بریتانیا دریافت کرده اید و یک تبعه غیر EEA (منطقه اقتصادی اروپا) هستید، معمولاً برای کار در انگلستان باید برای ویزای Tier 2 (عمومی) درخواست دهید. مدارکی که برای درخواست این ویزا نیاز دارید به شرح زیر است:

  1. گواهی حمایت: کارفرمای شما باید گواهی حمایت را به شما ارائه دهد. این یک سوابق الکترونیکی است، نه یک سند فیزیکی، که ثابت می کند کارفرمای شما حق استخدام شما را دارد و شغلی را به شما پیشنهاد داده است که شرایط مربوط به ویزای انگلستان را برآورده کند.
  2. پاسپورت معتبر: شما باید پاسپورت معتبر یا سند مسافرتی دیگری داشته باشید که هویت و ملیت شما را ثابت کند.
  3. اثبات دانش زبان انگلیسی: شما باید نشان دهید که می توانید در حد لازم صحبت کنید، بخوانید، بنویسید و انگلیسی را درک کنید. این می تواند شامل ارائه مدارکی از مدارک تحصیلی شما یا شرکت در آزمون زبان انگلیسی باشد.
  4. شواهد حمایت مالی: شما باید ثابت کنید که پول کافی برای حمایت از خود بدون اتکا به بودجه عمومی دارید. این می‌تواند شامل صورت‌حساب بانکی یا شواهدی از پس‌انداز باشد.
  5. گواهی سوابق کیفری: بسته به شغلتان، ممکن است لازم باشد گواهی سابقه کیفری از کشور خود یا هر کشوری که بیش از 12 ماه در 10 سال گذشته در آن زندگی کرده اید، ارائه دهید.
  6. گواهی آزمایش سل: بسته به کشور محل سکونت شما، ممکن است نیاز به ارائه گواهی داشته باشید که نشان دهد آزمایش سل انجام شده است.
  7. سایر مدارک: همچنین ممکن است نیاز به ارائه مدارک دیگری مانند گواهی های تحصیلی، قراردادهای کاری یا مدارک صلاحیت حرفه ای داشته باشید.

توجه به این نکته ضروری است که شرایط خاص برای ویزای Tier 2 (عمومی) ممکن است بسته به شرایط فردی شما متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر باید وب سایت دولت انگلستان را بررسی کنید یا با یک متخصص حقوقی مشورت کنید.

سایت های مفید برای جاب آفر انگلستان

سایت های مفید برای جاب آفر انگلستان
سایت های مفید برای جاب آفر انگلستان
  1. Indeed – https://www.indeed.co.uk/
  2. Reed – https://www.reed.co.uk/
  3. Monster – https://www.monster.co.uk/
  4. Totaljobs – https://www.totaljobs.com/
  5. Glassdoor – https://www.glassdoor.co.uk/
  6. LinkedIn – https://www.linkedin.com/jobs/
  7. Jobsite – https://www.jobsite.co.uk/
  8. Gumtree – https://www.gumtree.com/jobs
  9. CV-Library – https://www.cv-library.co.uk/
  10. SimplyHired – https://www.simplyhired.co.uk/

دیدگاهتان را بنویسید